Dona un salt a la teva carrera professional i activa el teu networking a JOBarcelona´23

març
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Dona un Salt a la teva Carrera Professional i Activa el teu Networking a JOBarcelona´23

En aquesta sessió us explicarem:

• La importància del Networking a nivell professional i com potenciar-lo.
  • Com participar a JOBarcelona´23 on podràs conèixer els equips de recursos humans d´empreses que estan contractant.
  • Com identificar les ofertes tant de Pràctiques com d'Ocupació.
  • Com aplicar.
  • Com participar al programa complet de conferències, reptes, activitats i hackathons.
  • Com posar en valor la teva candidatura.

JOBarcelona´23: l´esdeveniment de JOBarcelona serà presencial el dijous 27/4/2023, al Camp NOU.

Entrada gratuïta per a candidats a www.jobarcelona.com

COL·LABORADORS EXTERNS

Marta Llauder Santomá
    Directora General de Talent Point HR consulting
    Marta Llauder Santomá
    Directora General de Talent Point HR consulting

Més de 25 anys d'experiència en direcció executiva a l'àmbit del Talent Management & HR i desenvolupament de negoci en consultoria estratègica, escoles de negocis i fundacions.