La teva oportunitat t’està esperant, coneix el mercat laboral 360º

maig
Esdeveniment online

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

La teva oportunitat t’està esperant, coneix el mercat laboral 360º

En un moment de gran transformació com l’actual, és vital disposar de la major quantitat d’informació possible sobre el mercat laboral, de cara a definir la nostra estratègia de cerca de feina o de millor de la nostra ocupabilitat.

Parlarem de les tendències del mercat laboral, els perfils més cercats, els sectors i les competències clau, a més d’obtenir una guia per trobar les oportunitats que estàs cercant.

COL·LABORADORS EXTERNS

Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute
    Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute

Diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat Complutense de Madrid. Màster en Gestió Financera i Serveis Financers per la Universitat Complutense de Madrid. També és diplomada com a assessora financera. Ha fet cursos de coaching, intel·ligència emocional i PNI i, en l’actualitat, està finalitzant el Grau en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat Internacional de La Rioja.