FARMATALK: Ús de la nanotecnologia en la teràpia gènica i teràpies basades en la tecnologia del DNA/RNA

Esdeveniment online

Fa més de 20 anys que la nanotecnologia és investigada com a vector no viral per a l’ús terapèutic, permetent, així, l’alliberament de molècules petites —small molècules— de forma que ofereixi algun avantatge respecte a les teràpies convencionals. A més a més, permet la vectorització de DNA/RNA, obrint una porta a usar aquestes molècules amb fins terapèutics. En els últims anys, els assajos clínics amb nanopartícules per vehiculitzar DNA/RNA s’han multiplicat i els primers medicaments han estat aprovats. S’espera que en els següents anys la “revolució” de la nanoteràpia es consolidi, donant lloc a un increment substancial de medicaments al mercat amb aquest tipus d’estructures, per permetre curar malalties que fins avui eren incurables.

FARMATALK: Uso de la nanotecnología en la terapia génica y terapias basadas en la tecnología del DNA/RNA

En aquest webinar es repassarà l’estat actual de la nanotecnologia per vehiculitzar RNA/DNA, així com s’explicarà de forma general els diversos tipus de nanoestructures i estratègies que existeixen per aquesta finalitat.

PONENT

• Marc Suñé Pou
    Pharmaceutical Development Scientist a Medichem SA
    Marc Suñé Pou