Màster en BIM i Disseny Integrat

23 novembre 2020

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs tot el necessari per convertir-te en un BIM Manager. Estudiaràs planificació, gestió i control; amidaments i pressupostos. Dominaràs també el desenvolupament global de l'obra, tractant estructures, instal·lacions, control lumínic, confort i eficiència energètica, amidaments i pressupostos.
  • Utilitzaràs els software més emprats del sector de la construcció com Revit, Robot, Navisworks i Green Building Studio.
  • La nostra modalitat en línia et permetrà estudiar allà on siguis. Gràcies al nostre campus virtual tindràs videoconferències en directe que et garantiran l'aprenentatge adequat i et mantindran motivat.
Presentació

Vols aprendre la metodologia col·laborativa i multidisciplinària que avui dia s'utilitza als projectes i està revolucionant el sector de la construcció?

El Màster en BIM i Disseny Integrat, és un programa que aporta les eines necessàries per gestionar projectes de construcció i infraestructura, incorporant la metodologia BIM en totes les seves fases, com la planificació, el disseny, la implementació, l'operació i el control.

Acreditació acadèmica

Màster en BIM i Disseny Integrat per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 63 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA