Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient

Final curs:
31 juliol 2020
Horari:

Dilluns, dimecres i divendres de 18:00h a 22:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona
Hores bonificables:
380 h. (Hores per poder realitzar el càlcul de la bonificació a empreses)

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • La gestió integrada és el conjunt d’eines que permet establir els objectius de l’organització, així com el seu assoliment i avaluació. La nostra metodologia permet establir objectius alineats perfectament amb l’estratègia de les organitzacions, i així poder incorporar-se als seus plans estratègics.
  • El nostre programa no conté eines predefinides. Oferim els recursos tècnics necessaris a cada professional perquè puguin ajustar les seves eines de gestió a les necessitats específiques de la seva organització.
  • Els continguts ja estan adaptats als requisits de la nova norma de seguretat i salut UNE-EN ISO 45001.
Presentació

El desenvolupament de la qualitat total, els plans de seguretat i prevenció de riscos laborals (PRL) i les polítiques de medi ambient són àrees independents que, tanmateix, comparteixen molts aspectes. Si ets capaç de gestionar-les com un sol sistema, podràs aprofitar les sinergies, minimitzar els riscos i augmentar l'eficiència a l'hora d'aconseguir els seus resultats.

El Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient de l'Institut de Formació Continua - IL3 Universitat de Barcelona t'ofereix les eines necessàries per a la gestió transversal d'aquestes tres àrees. D'aquesta manera, seràs capaç de dissenyar un sistema de gestió propi que integri les tres disciplines amb la capacitat de respondre de la millor manera als canvis de l'entorn.

Amb un programa exhaustiu en cadascuna de les tres àrees, el màster està impartit per professionals experts de reconegut prestigi del món professional i universitari que t'oferiran múltiples visions de la gestió integrada de la qualitat, el medi ambient i la prevenció de riscos laborals a les empreses.

Acreditació acadèmica
Màster en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA