L'IL3-UB signa conveni de col·laboració amb el Col·legi de Farmacèutics de Córdoba (Argentina) i la Fundació PRESAC

L'Institut de Formació Continuada de la Universitat de Barcelona, IL3-UB, signa un conveni de col·laboració amb el Col·legi de Farmacèutics de Còrdova (Argentina) i la Fundació PRESAC. L'aliança materialitza la iniciativa conjunta de promoure la formació continua i el desenvolupament professional dels farmacèutics.

Aquesta arrencada contempla els importants canvis que han afectat la professió farmacèutica i que han fet recomanable el desenvolupament de nous models de pràctica professional interdisciplinària per a una gestió integral y eficaç de les actuacions farmacèutiques.

Després de 20 anys i des de la seva vocació internacional, IL3-UB segueix impulsant a través de la formació online, juntament amb l’Instituto Forymart en l’àmbit farmacèutic, iniciatives orientades a satisfer les demandes i necessitats d’actualització de coneixements i creixement professional.

Convenio colaboración colegio famaceuticos cordoba-argentina