Obertura de la matrícula pels cursos Gaudir UB del tecer trimestre 2020-2021

Ja es troba oberta la matrícula per inscriure’s als cursos Gaudir UB del tercer trimestre 2020-2021, que s’impartiran des del pròxim 19 d’abril fins al 2 de juliol d’aquest any.

Missing element mèdia.

A causa de la situació excepcional en la qual ens trobem i per continuar garantint el respecte a les mesures recomanades per les autoritats sanitàries, tots els cursos Gaudir UB d’aquesta convocatòria continuaran impartint-se en línia.

El format virtual no només ens permetrà complir amb els protocols de seguretat, sinó també assegurar que els cursos, que tindran una duració total de 20 hores cadascun, es desenvoluparan amb absoluta normalitat al llarg de tot el trimestre. Aquesta modalitat retalla les distàncies i afavoreix la participació allà on siguis.

El procés de matriculació estarà obert fins a la data de l’inici de cada curs i pot realitzar-se de manera digital a la pàgina web de Gaudir UB. Igual que a les edicions anteriors, els alumnes podran escollir entre més de seixanta propostes formatives de diverses temàtiques, entre les quals es troba l’art, el cinema, la història, la filosofia, les ciències naturals, la medicina, la narrativa, la comunicació, les matemàtiques, la psicologia, el mindfulness, entre d’altres.

El goig d’aprendre a l’abast de tothom

Els cursos Gaudir UB van ser inaugurats el 2014 com a ‘cursos pel plaer de saber’. Des d’un principi, l’objectiu ha sigut oferir propostes formatives accessibles, que serveixin com a oportunitat per gaudir i aprendre coses noves. Dirigit a un públic general, és un programa sense restriccions ni requisits d’ingrés o titulació prèvia.

Amb l’esperit de ser una proposta oberta al conjunt de la societat, els cursos tenen un cost accessible, ofereixen opcions en castellà i en català, i els continguts són de caràcter divulgatiu, tanmateix sempre respectant els estàndards d’excel·lència i el rigor acadèmic propis de la Universitat de Barcelona.

En efecte, els cursos són dictats per professors que, en la gran majoria, provenen d’aquesta universitat i dels centres d’investigació. El programa compta també amb una certificació impartida per la UB, com amb el reconeixement com a crèdits acadèmics per aquells participants que siguin alumnes de la universitat.

Més informació i matrícula