Obertura de la matrícula pels cursos Gaudir UB del segon trimestre 2020-2021

A partir del pròxim 9 de desembre, s'obrirà la matrícula d'inscripció als cursos Gaudir UB del segon trimestre 2020-2021. Enfront de la situació excepcional en la qual ens trobem i per garantir el respecte de les mesures sanitàries recomanades, tots els cursos Gaudir UB d'aquesta convocatòria s'impartiran de manera virtual.

Igual que en les edicions anteriors, els alumnes podran triar entre més de seixanta propostes formatives dins d'un ampli repertori de diverses temàtiques que inclouen cursos d'art, cinema, història, filosofia, ciències naturals, medicina, narrativa, comunicació, matemàtiques, psicologia i mindfulness, entre d’altres.

En aquesta oportunitat, la modalitat en línia permetrà que els alumnes puguin participar en els cursos, que tindran una durada total de 20 hores, amb absoluta normalitat al llarg de tot el trimestre vinent. En relació amb la inscripció, podrà realitzar-se de manera digital en la pàgina web de Gaudir UB, a partir de les 9.00 hores del dia 9 de desembre fins a la data d'inici de cada curs.

El plaer de saber a l'abast de tots

Els cursos Gaudir UB van ser inaugurats l’any 2014 com a «cursos pel plaer de saber», amb l'objectiu d'oferir una oportunitat per gaudir d'aprendre coses noves. És un programa que, des dels seus inicis, va estar dirigit al públic en general, sense restriccions ni requisits d'ingrés o titulació prèvia.

Amb l'esperit de ser una proposta oberta al conjunt de la societat, els cursos tenen un cost accessible, ofereixen opcions tant en castellà com en català i els seus continguts són de caràcter divulgatiu i accessible, encara que sempre seguint els estàndards d'excel·lència acadèmica que caracteritzen a qualsevol programa acadèmic de la UB.

De fet, els cursos són impartits per professors que provenen en la seva majoria de la Universitat de Barcelona i dels centres de recerca. Es tracta d'una activitat reconeguda com a crèdits acadèmics per als alumnes de la Universitat. A més a més, en finalitzar el programa, cadascun dels participants amb assistència acreditada rebrà un certificat impartit per la institució.

Més informació i matrícula