Cursos d’especialització en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques

Descobreix els nostres cursos de Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 1 resultats filtrats

La comunicació es nodreix de moltes àrees: publicitat, relacions publiques, comunicació interna o inclús màrqueting digital, entre d’altres. Diferents engranatges d’un gran mecanisme enfocat a un objectiu tan senzill com complex: construït i transmetre un missatge.

A partir d’aquí, les possibilitats són moltes: fer servir tècniques de publicitat a través d’una bona història (storytelling), crear estratègies en xarxes socials, gestionar l’àrea de comunicació d’una empresa, convertir-te en creador de contingut, gestionar la comunicació interna, analitzar els cicles d’un producte o fomentar la comunicació integral.

Gestions que, avui més que mai, s’han convertit en pilars essencials de qualsevol empresa o activitat professional, sobretot després del boom de les noves tecnologies i les noves formes de comunicar que van sorgint, ja sigui mitjançant un blog, una xarxa social o un vídeo, entre altres canals de difusió.

Formació especialitzada en Comunicació a IL3

Pot ser que, en el teu cas, t’hagis format però vulguis seguir aprenent, especialment quan la comunicació “t’obliga” a continuar formant-te constantment a causa dels canvis, actualitzacions i tendències que cada setmana apareixen en el sector i que són adoptades per les empreses que estan cada cop més conscienciades de la necessitat d’un departament de comunicació integral.

Per a poder especialitzar-te en les àrees concretes que busques, els cursos de comunicació de l’Institut de Formació Continua-IL3 de la Universitat de Barcelona s’encarreguen d’oferir-te totes les possibilitats adaptant-se als teus objectius, horaris i nivell.

Descobreix quin dels nostres cursos d’especialització encaixa millor amb les teves necessitats sempre apostant per la millor formació en comunicació.

T’agradaria fer-li una ullada als nostres cursos de comunicació?