Programes semipresencials en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques

Descobreix la nostra formació semipresencial en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
    • No s'han trobat resultats.

Fins no fa tants anys, la comunicació era tan efectiva com avui, però els mitjans eren molt més limitats. Aquesta realitat ha anat canviat al llarg de l’última dècada. Les noves tecnologies han irrumpit en les nostres vides per a canviar-les per sempre.

Avui en dia qualsevol usuari navega per les xarxes socials buscant una emoció que l’inspiri per a comprar un producte, subscriure’s a un butlletí de noticies d’una empresa o buscar a Google qualsevol paraula esperant trobar una resposta convincent i que conquisti. Per això el món de la comunicació s’ha convertit en un àrea molt competitiva, però també es una on poder desenvolupar gràcies a la creativitat i els coneixements més apropiats. Tan sols llavors, i en aquells casos on es busca un futur laboral dins d’aquest sector, tenim una opció de començar a formar-nos que en un futur et pot arribar a convertir en manager de qualsevol de les tangents de la professió (copywriter, analista SEO, dissenyador...).

A l’IL3, àrea de formació especialitzada de la Universitat de Barcelona, som conscients del canvi que s’ha viscut en el mon de la comunicació en els darrers anys i, per això, et volem oferir la millor formació semipresencial en comunicació, entre moltes d’altres.

Formació semipresencial en comunicació en l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona

Estàs disposat a seguir amb la teva formació però tens un problema: els horaris. Busques poder cursar els teus estudis online però alhora necessites una persona que una persona que t’aporti tots els coneixements de forma presencials? La millor resposta a aquesta pregunta la trobaràs a la formació semipresencial en comunicació. És la millor solució per a continuar estudiant però que s’adapta als teus horaris, nivell i necessitats.

A la formació semipresencial en comunicació de l’IL3 aprendràs tots els coneixements necessaris per a poder llaurar-te una trajectòria professional sòlida i poder apropar-te encara més al teu objectiu. Aprendràs tots els secrets que hi poden haver en un departament de comunicació, el procés de comunicació interna, com fer servir les xarxes social i altres canals de difusió, gestionar el procediment que permet l’optimització d’un producte i valorar el feedback del client o millorar el branding d’una empresa. La comunicació actual es caracteritza per poder adaptar-se als canvis i apostar per la creativitat.

T’agradaria fer-li una ullada als nostres cursos de formació semipresencial en comunicació?