Estadística Aplicada per Incrementar el Conei...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Estadística Aplicada per Incrementar el Coneixement dels Nostres Processos i Productes a la Indústria Farmacèutica i Afins

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

4/5/2021 - 5/5/2021

Modalitat

4 i 5 de maig de 2021. Horari: de 9 h a 13 h.

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Presentació

Proporcionar elements bàsics de l’estadística als professionals del sector, així com mostrar aplicacions pràctiques noves.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

09.00 h - 09.10 h

Presentació grup / Introducció.

09.10 h - 09.30 h

Necessitat de les tècniques estadístiques i tendència actual al sector.

09.30 h - 11.15 h

Eines estadístiques de monitoratge aplicades: a l’execució d’un Product Quiality Review.

11.15 h - 11.30 h

Pausa.

11.30 h - 13.00 h

Ongoing Process Verification: Una eina útil per incrementar el coneixement del producte i el seu procés de fabricació.

13.00 h

Finalització primera sessió.

Programa detallat segon dia

09.00 h - 10.00 h

Aplicant Operational Excellence by Design o com patrocinar el QbD.

10.00 h - 11.15 h

Process Design Validation mitjançant simulació estocàstica.

11.15 h - 11.30 h

Pausa.

11.30 h – 12.00 h

Batch fingerprint: caracterització multivariant del lot i utilització pràctica.

11.30 h – 12.00 h

Ús de Cpk/Ppk als plans de millora contínua. Capacitat multivariant.

12.30 h - 19.00 h

Definició i aplicació del Process Performance Maturity Model.

13.00 h

Finalització del curs.

Destinataris

Responsables d’R+D, control de qualitat, fabricació, validació, garantia de qualitat i registres, operational excellence o millora contínua.

Coordinació

Sr. Miquel Romero Obón
Quality Assurance Senior Manager Pharma Sites en Almirall.

Ponents

Sr. David Zamora
Global Statistics & PAT Lead, Small-Molecules Platform-NTO a Novartis.

Sr. Miquel Romero Obón
Quality Assurance Senior Manager Pharma Sites en Almirall.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: