Data Science at Ferrer

jun
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Data Science at Ferrer

L’objectiu de la sessió és presentar l’equip de Data Science de Ferrer, un equip en plena etapa de creixement i expansió dins de la companyia i que busca captar el talent. Dintre de la presentació es tractaran temes com la filosofia de l’equip, les tecnologies utilitzades, els projectes desenvolupats, els projectes potencials i les oportunitats de creixement personal i professional dels futurs integrants.

COL·LABORADORS

Javier Inglés
    Data manager a Ferrer
    Javier Inglés
    Data manager a Ferrer

13 anys a Ferrer. Va començar inicialment com a visitador mèdic per liderar després equips comercials. En l’últim any i mig va crear l’equip de Data a Ferrer i a hores d’ara és el Data Manager de la companyia. Des de fa 3 anys també és membre del Start up advisory board de Ferrer4Future.

Guim Gorgues
    Data Scientist a Ferrer
    Guim Gorgues
    Data Scientist a Ferrer

Ha treballat com a Data Scientist en diversos sectors, començant pel sector del màrqueting, passant pel sector banca al Banc Sabadell i acabant al sector farma. Dins del sector farma ha treballat com a Data Scientist a Novartis, una de les companyies líders a escala global, i des de l’últim any desenvolupa les funcions a l’equip de Data de Ferrer.