Descobreix Systems Thinking. L’habilitat cognitiva del s. XXI

nov.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnat de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits.

Descobreix Systems Thinking. L’habilitat cognitiva del s. XXI

Mira al teu voltant. Veuràs que la vida tal com la coneixem s’està tornant cada cop més complexa. Des de l’iPhone que portes a la butxaca, la salut pública, l’educació i el món del treball, tot està impulsat per sistemes cada cop més complexos que treballen entre bastidors per integrar innombrables peces en moviment, en un tot significatiu.

El pensament sistèmic és una habilitat que ajuda les persones i organitzacions a examinar i simplificar la complexitat, reconèixer patrons i crear solucions efectives per a cada desafiament.

En aquest workshop, coneixeràs i practicaràs en què consisteix el Pensament Sistèmic –Systems Thinking– i com et pot ajudar a comprendre millor el món que ens envolta, facilitar-nos ser millors ciutadans i professionals en el desenvolupament del nostre acompliment.

Guia de la sessió.

Mètode GENIE® Systems Thinking desenvolupat a START UB!

1-. Immersion: Com és el món al teu voltant?

2-. Ignite: Defineix el mapa d’actuació

3-. Insight: Com abordar un problema/oportunitat de manera holística?

4-. Implement. Start me Up! Sigues Agile.

COL·LABORADORS

Pere Juárez
    Professor UB - Emprenedoria i Innovació.
    Pere Juárez
    Professor UB - Emprenedoria i Innovació.
    • President Alumni UB Club Emprenedoria i Innovació