Identifica els teus talents

oct.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Identifica els teus talents - Talent Hub

Realment, coneixem els nostres talents i què podem oferir? La resposta a aquestes preguntes ens orientarà en el camí per poder presentar-nos com a aposta de valor i diferencial. Som conscients del que projectem amb la nostra comunicació? Això també ens descriu i parla de nosaltres.

Al taller, les persones que participen podran:

• Identificar els seus punts forts.
  • Fer un diagnòstic del jo actual, sense falses creences.
  • Saber utilitzar les experiències del passat per a  construir el futur.
  • Reconèixer el seu objectiu.
  • Fer un pla d’acció per a aconseguir l’objectiu.
  • Detectar les competències que hi ha darrere d’una oferta de treball i com donar-li resposta.
  • Donar-se compte que tot comunica.
  • Valorar el mateix estil de comunicació i prendre consciència de la importància d’aquesta habilitat social.

COL·LABORADORS EXTERNS

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.