JOBMADRID23. Impulsa la teva carrera i connecta amb les millors empreses capdavanteres!

nov.
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

JOBMADRID23

En aquesta sessió tindràs l'oportunitat de conèixer la International Junior Talent Acquisition JOB Fair: JOBMadrid, esdeveniment que no et pots perdre.

Aquest mes de novembre se celebra la setena edició de JOBMadrid, en què el millor Talent Junior pot connectar i entrevistar-se amb més de 100 empreses líders participants, aplicar a les seves ofertes de feina i pràctiques, assistir a conferències i workshops, participar en reptes i guanyar premis.

Coneix com funcionarà la propera edició de JOBMadrid i com optimitzar la teva participació en aquest esdeveniment. Explicarem com descarregar l'entrada gratuïta, com inscriure's a conferències i workshops.

Podràs conèixer les empreses participants i descobrir com aplicar a les ofertes de feina disponibles.

Més de 500 oportunitats professionals per a tots els backgrounds acadèmics, més de 100 empreses líders reclutadores de tots els sectors.

JOBMadrid és una experiència única per impulsar el futur professional de tots els assistents.

L'esdeveniment JOBMadrid´23 serà presencial, el 22 de novembre, a Truss Madrid / WiZink Center

COL·LABORADORS

LAIA PÉREZ ALONSO