LA COMUNICACIÓ ASSERTIVA COM A ALIADA PROFESSIONAL

oct.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’IL3-UB. (Només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Talent Hub, la comunicació i l'assertivitat

L'assertivitat és una habilitat social que permet comunicar-nos amb els altres d'una manera respectuosa cap als altres i cap a nosaltres mateixos. En tractar-se d'una habilitat social està plena de matisos; el que funciona amb una persona i situació determinada, deixa de fer-ho en un altre moment.

Davant d'una entrevista de treball les creences de no encaixar amb el lloc o bé creure no ser suficient per al lloc ens poden portar a la passivitat, perdent l'oportunitat de presentar els nostres punts forts i experiències passades, perdent l'oportunitat de fer preguntes interessants.

Quan treballem en equip, la comunicació és la millor aliada per crear sinergies, solucionar conflictes i establir llaços de confiança, tot i que, sabem com fer-ho?

Hi ha molts factors que deixen a l'assertivitat fora de joc en les relacions professionals, com poden ser les emocions, les nostres creences o bé el vincle que tenim amb aquesta persona.

Al taller treballarem:

• Què és l'assertivitat i què la conforma.
• Com les creences ens poden induir a una comunicació poc assertiva.
• Veure els beneficis de la comunicació assertiva en els entorns professionals.

PONENT

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.