LinkedIn per a cercar feina. Estratègia per a un networking “del bo” a LinkedIn

febr.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

LinkedIn per a cercar feina. Estratègia per a un networking “del bo” a LinkedIn

En aquest taller d'enfocament pràctic fem un apropament a la xarxa social LinkedIn entesa com quelcom més enllà del simple CV online, el que ens proporciona una eina interessantíssima per a la recerca de feina. El taller gira al voltant de tres pilars imprescindibles (perfil, contactes i contingut), fent èmfasi en tot allò relacionat amb el networking com a oportunitat d'apropament a altres professions, guanyar visibilitat, presentar autocandidatura o fer seguiments:

Contingut:

1. Què és i que no LinkedIn en la recerca de feina.
  2. Els tres pilars de LinkedIn per a cercar feina: perfil, contactes i contingut/interacció.
  3. Perfil estratègic en LinkedIn: principals apartats i com fer el nostre perfil més atractiu per a guanyar visibilitat.
  4. Estratègia de networking "del Bo":
    1. Què és networking i la seva relació amb la recerca de feina en 2023.
    2. Estratègia 2+1 o PAS.
    3. Exemples de missatges per a enviar i triomfar amb el teu networking.
    4. Pràctica: perdent la por amb el networking.
    5. Networking i accés a ofertes d'ocupació no publicades a través de LinkedIn.
  5. Conclusions: si no estàs a LinkedIn i et fa por el contacte perds oportunitats.

COL·LABORADORS EXTERNS

Marta Fernández González
    Reclutadora i assessora d’ocupació a “Marta Fernández AIM Desarrollo Profesional”
    Marta Fernández González