Neurociència i Productivitat: com organitzar-se amb èxit per trobar feina

març
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Neurociència i Productivitat: com organitzar-se amb èxit per trobar feina

Actualitzes el teu CV, crees el teu perfil a LinkedIn i et prepares per a la propera entrevista laboral. Com pots fer-ho tot sense atabalar-te i sense perdre’t pel camí?

La planificació i l’organització són dues competències clau a l’hora de fer front a la cerca de feina, imprescindibles per no perdre el nostre focus professional i en un món cada cop més accelerat. En aquest taller pràctic t’endinsaràs en la gestió del temps del s. XXI, per organitzar-te millor i aconseguir els teus objectius professionals.

La Neuroproductivitat és una metodologia innovadora que combina els darrers descobriments de la neurociència amb les tècniques més avançades de gestió del temps, amb l’objectiu que aconsegueixis la feina que busques i prenguis les regnes de la teva vida.

OBJECTIUS DE LA SESSIÓ

• Aplica els darrers descobriments de la Neurociència per organitzar-te millor i aconseguir els teus objectius professionals
  • Crea sistema de planificació personalitzat i flexible que t’ajudi a tenir tot el teu treball sota control per reduir l’estrès
  • Descobreix els millors hàbits de productivitat per optimitzar els teus esforços i rendir més durant la cerca de feina.

METODOLOGIA

Es tracta d’un curs 100% pràctic en què els assistents construiran i cocrearan el seu sistema de productivitat personal per assolir totes les seves metes.

L’assistent rebrà eines (totes de franc), documents de treball i material de suport (vídeos i manuals) perquè surti de la sessió amb un pla d’acció car i focalitzat en els resultats que vol obtenir.

Es recomana portar una agenda/llista de tasques tant si es fa servir en format digital com en paper.

COL·LABORADORS

Miquel Nadal
    Soci fundador a emorganizer
    Miquel Nadal
    Soci fundador a emorganizer
    • Psicòleg, escriptor i speaker internacional. Pioner i creador de la metodologia Neuroproductivitat per a empreses.
    • Cocreador del Congrés internacional de Productivitat Personal més gran i cocreador del Congrés de Vendes Digitals de més de 100 països diferents.