Neurociència i Productivitat: com organitzar-se amb èxit per trobar feina

abr.
On-line

Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l'IL3-UB.

Aforament complet

Actualitzes el teu CV, crees el teu perfil en LinkedIn i et prepares per a la pròxima entrevista laboral. Com podries fer-ho tot sense angoixar-te i sense perdre’t en el camí?

La planificació i l’organització són dues competències clau a l’hora d’afrontar la cerca de feina, imprescindibles per a no perdre el nostre enfocament professional en un món cada vegada més accelerat. En aquest taller pràctic t’endinsaràs en la gestió de temps del segle XXI, per organitzar-te millor i aconseguir els teus objectius professionals.

La Neuroproductivitat és una metodologia innovadora que combina els últims descobriments de la neurociència amb les tècniques més avançades de gestió del temps, amb l’objectiu que assoleixis la feina que estàs buscant i agafis les regnes de la teva vida.

Ponents

• Miquel Nadal