NEUROCIÈNCIA I TECNOLOGIA PER RENDIR MÉS: ELS SÚPER-HUMANS JA SÓN AQUÍ

gen.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’IL3-UB. (Només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Talent Hub súper-humans

Hi ha alguna manera de mesurar el nostre Rendiment en Temps Real?

La Neurociència i la Tecnologia ens brinden avui les millors eines per monitorar el nostre rendiment i ajudar-nos a prendre les millors decisions en l’àmbit personal i laboral.

En aquest taller 100% pràctic i on-line aprendràs a implementar nous hàbits de treball disruptius per rendir més i augmentar el teu nivell de benestar. A més, coneixeràs quines són les mètriques intel·ligents que ens informen de la productivitat de les persones (i que ens permeten millorar-la).

OBJECTIUS DE LA SESSIÓ

-Els últims avenços de la neurociència per rendir més: tot el que necessites saber sobre el teu cervell.

-Coneix la filosofia Human Tech: com integrar la tecnologia i les habilitats professionals per convertir-nos en súper-humans.

-Tecnologia i Internet de les Coses per conèixer millor el nostre potencial i incrementar la nostra capacitat d'aprenentatge.

Ponentes

David Carulla Montañés
    Soci fundador i consultor en emorganizer
    Miquel Nadal
    Soci fundador a emorganizer
    Miquel Nadal
    Soci fundador a emorganizer
    • Psicòleg, escriptor i speaker internacional. Pioner i creador de la metodologia Neuroproductivitat per a empreses.
    • Cocreador del Congrés internacional de Productivitat Personal més gran i cocreador del Congrés de Vendes Digitals de més de 100 països diferents.