jun
Esdeveniment online

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Preparació d’entrevistes per competències. Ús de paraules clau per superar entrevistes de treball.

Descripció

En aquest taller pràctic es tracta de preparar les entrevistes de treball des del punt de vista de les competències i les paraules clau, tenint en compte que molts candidats encara manquen de les habilitats necessàries per parlar i vendre la seva trajectòria de manera efectiva parlant d’ells mateixos de manera competencial.

Contingut:

1. Tips ràpids per ser efectiu en una entrevista: preguntes típiques, llenguatge no verbal, actitud, preparació per a l’entrevista.

2. Entrevistes per competències.

• Què són i què s’espera del candidat.
  • Com definir les teves competències i llistar-les per utilitzar-les a les entrevistes.
  • Incloure les teves competències en qualsevol tipus de pregunta d’entrevista.
  • Competències més demandades en el mercat laboral actual i com parlar-ne.
  • Mètode STAR i mètode CAME per preparar entrevistes.

3. Ús de paraules clau a les entrevistes.

• Saber les teves paraules clau i relacionar-les amb les competències.
  • La tècnica de les “3 paraules”.
  • Altres tècniques per utilitzar paraules a les entrevistes de treball.

Conclusions: parlar d’una altra manera a les entrevistes és necessari per convèncer.

PONENTE

Marta Fernández González
    Reclutadora i assessora d’ocupació a “Marta Fernández AIM Desarrollo Profesional”
    Marta Fernández González