CLAUS PER CREAR UN CURRÍCULUM PER A L'ERA DIGITAL

nov.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’IL3-UB. (Només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Claus per crear un currículum per a l’era digital

Aprèn a fer servir el format i contingut del teu currículum per aconseguir el contacte amb el reclutador en un procés de selecció.

Revisarem de quina manera la forma del teu currículum (fotografia, color, tipografia, estructura...) i, sobretot, el seu contingut (descripció professional, paraules clau, contingut innecessari) afecten la imatge professional que transmets a l’entrevistador.

COL·LABORADORS

Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    • Director de Recursos Humans amb trajectòria internacional, consultor i fundador d’iCulum.com.
    • Experiència en empreses multinacionals de sectors industrials i en empreses de distribució i de consultoria.