WORKSHOP: Storytelling del lideratge (Anul·lat)

març
C/Ciutat de Granada, 131 - Barcelona

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Aforament complet

Són moltes les teories que tracten una visió aproximada dels diferents estils de lideratge. Però... què és el lideratge segons el teu punt de vista i experiència?

Eventos - Talent Hub - storytelling

Amb aquest taller dissenyat, fent servir Points of you, seràs capaç de contar la teva pròpia història sobre el lideratge i enriquir-la amb les diferents visions dels teus companys/es de taller. Un treball enriquidor el qual ens donarà les claus del lideratge en l’actualitat.

Josep Miracle Riera
    Responsable de Comunicació de DABA (Distribuïdor Exclusiu Nespresso)
    Josep Miracle Riera
    Responsable de Comunicació de DABA (Distribuïdor Exclusiu Nespresso)

Emprenedor, creatiu, apassionat dels projectes als quals participo i convençut que les ganes mouen el món.

Segons la meva opinió, l’èxit arriba quan fas coses diferents que et mantenen allunyat de l’avorriment.

Facilitador, coach, comunicador i acompanyant als processos de millora personal i consecució dels objectius personals i professionals.

IL3-UB, Universitat de Barcelona

C/Ciutat de Granada,131