Conferència JOBarcelona: potencia la teva carrera professional (Anul·lat)

març
C/Ciutat de Granada, 131 - Barcelona

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’IL3-UB de la Universitat de Barcelona.

Aforament complet

La conferència té com a objectiu explicar als assistents quines oportunitats els pot oferir JOBarcelona i com participar per treure el màxim partit a la VII edició del Congrés Internacional de Feina i Orientació Professional.

talent hub jobarcelona

Es vol donar l’oportunitat a tots els alumnes d’últim curs, de màster, recentment titulats i titulats amb experiència, de conèixer i connectar en un mateix espai, amb tots els equips de recursos humans d’empreses líders (multinacionals, pimes, consultores i start-ups) que tenen ofertes de treball, pràctiques i oportunitats professionals nacionals i internacionals.

A més, la finalitat és crear un recorregut d’orientació professional, competències transversals, mitjançant assessories personalitzades, conferències, tallers, reptes i escape rooms.

Hi haurà tallers que aniran des de programes de talent de les companyies participants, orientació professional i comunicació fins a soft skills i mindfulness.

Ponent

Marta Llauder Santomá
    Directora General de Talent Point HR consulting
    Marta Llauder Santomá
    Directora General de Talent Point HR consulting

Més de 25 anys d'experiència en direcció executiva a l'àmbit del Talent Management & HR i desenvolupament de negoci en consultoria estratègica, escoles de negocis i fundacions.

IL3-UB, Universitat de Barcelona

C/Ciutat de Granada,131