Màster en Control d'Infeccions (Segon Curs)

Afegir a favorits
Infermeria

Màster en Control d'Infeccions (Segon Curs)

29 setmanes
Postgrado infecciones hospitalarias

Dades bàsiques

Acreditacions

Màster

4/11/2020 - 27/5/2021

Modalitat

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Acreditació acadèmica

Màster en Control d'Infecció per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

1. Control d'infeccions en unitats d'hospitalització convencionals
1.1. Infecció urinària.
1.2. Infecció respiratòria nosocomial en pacient no ventilat.
1.3. Infeccions relacionades amb l'ús de catèters vasculars.
1.4. Infeccions de la pell i parts toves.
1.5. Infeccions de localització quirúrgica.

2. Control de la infecció nosocomial a les UCIs i unitats especials
2.1. Epidemiologia de les infeccions nosocomials endèmiques a l'UCI.
2.2. Control de brots epidèmics a l'UCI.
2.3. Programes de vigilància de les infeccions nosocomials a les UCIs.
2.4. Control de la infecció a les UCIs pediàtriques i neonatals.
2.5. Control de la infecció en el pacient onco-hematològic.
2.6. Control de la infecció a les unitats de diàlisi.

3. Gestió de la informació en el control de la infecció
3.1. Gestió de la informació. L'ús de les dades.
3.2. Difusió de resultats.
3.3. El procés ensenyament-aprenentatge.
3.4. Funció docent.
3.5. Estratègies docents: activitats i materials.
3.6. Lideratge i gestió del coneixement a les institucions sanitàries.

4. Pràctiques hospitalàries

5. Projecte d’intervenció de control de la infecció

Destinataris

Alumnes que han aprovat el Postgrau en Control d'Infeccions Hospitalàries i que volen continuar amb el Màster.

Dra. Carme López Matheu
Infermera. Doctora en Antropologia. Professora titular de l'Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona.

Dr. Enrique Limón Cáceres
Infermer. Doctor per la Universitat de Barcelona, Facultat de Medicina. Centre coordinador del Programa de Vigilància de les Infeccions Nosocomials de Catalunya (VINCat).

Dr. Francesc Gudiol Munté
Metge. Catedràtic de Medicina. Facultat de Medicina, Universitat de Barcelona. Director del Programa de Vigilància de les Infeccions Nosocomials de Catalunya (VINCat).

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició.
Vull rebre informació respecte de l’activitat formativa de l’IL3-Universitat de Barcelona.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: