Màster en Control d'Infeccions (Segon Curs)

Afegir a favorits
Infermeria

Màster en Control d'Infeccions (Segon Curs)

29 setmanes
Postgrado infecciones hospitalarias

Dades bàsiques

Acreditacions

Màster

4/11/2020 - 27/5/2021

Modalitat

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Acreditació acadèmica

Màster en Control d'Infecció per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

1. Control d'infeccions en unitats d'hospitalització convencionals
1.1. Infecció urinària.
1.2. Infecció respiratòria nosocomial en pacient no ventilat.
1.3. Infeccions relacionades amb l'ús de catèters vasculars.
1.4. Infeccions de la pell i parts toves.
1.5. Infeccions de localització quirúrgica.

2. Control de la infecció nosocomial a les UCIs i unitats especials
2.1. Epidemiologia de les infeccions nosocomials endèmiques a l'UCI.
2.2. Control de brots epidèmics a l'UCI.
2.3. Programes de vigilància de les infeccions nosocomials a les UCIs.
2.4. Control de la infecció a les UCIs pediàtriques i neonatals.
2.5. Control de la infecció en el pacient onco-hematològic.
2.6. Control de la infecció a les unitats de diàlisi.

3. Gestió de la informació en el control de la infecció
3.1. Gestió de la informació. L'ús de les dades.
3.2. Difusió de resultats.
3.3. El procés ensenyament-aprenentatge.
3.4. Funció docent.
3.5. Estratègies docents: activitats i materials.
3.6. Lideratge i gestió del coneixement a les institucions sanitàries.

4. Pràctiques hospitalàries

5. Projecte d’intervenció de control de la infecció

Destinataris

Alumnes que han aprovat el Postgrau en Control d'Infeccions Hospitalàries i que volen continuar amb el Màster.

Dra. Carme López Matheu
Infermera. Doctora en Antropologia. Professora titular de l'Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona.

Dr. Enrique Limón Cáceres
Infermer. Doctor per la Universitat de Barcelona, Facultat de Medicina. Centre coordinador del Programa de Vigilància de les Infeccions Nosocomials de Catalunya (VINCat).

Dr. Francesc Gudiol Munté
Metge. Catedràtic de Medicina. Facultat de Medicina, Universitat de Barcelona. Director del Programa de Vigilància de les Infeccions Nosocomials de Catalunya (VINCat).

Descomptes, beques i finançament

A causa de l'actual conjuntura econòmica, la qual ens ha dut a valorar la necessitat de facilitar encara més als nostres alumnes l'accés a la formació contínua, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona ha implantat un nou sistema de pagament fraccionat. Així doncs, hem posat en marxa una sèrie de facilitats de pagament per a la gran majoria dels nostres Màsters i Postgraus.  Contacta amb el nostre equip d'admissions per a obtenir més informació.

A més, a molts dels cursos de la nostra oferta formativa, disposem de descomptes especials per a certs col·lectius:

• Els associats a Alumni UB tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula, amb una limitació de 200€ com a màxim per matrícula i any acadèmic. Caldrà aportar el certificat acreditatiu de soci d'Alumni UB i estar al corrent de l'abonament de la quota de soci.
• Personal del Grup UB tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula.
• Exalumne de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, tindran un descompte del 10% sobre l'import de la matrícula.
• Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora (consulta amb la teva assessora)

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matricula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes i si tens qualsevol dubte, consulta a una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com online) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
• Els descomptes no són acumulables i només s'aplicaran als cursos amb preu superior a 1.000€.
• No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
• És responsabilitat de l'alumne informar de la seva voluntat d'acollir-se a un determinat descompte.
• Hi ha cursos que no admeten descomptes.

Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició.
Vull rebre informació respecte de l’activitat formativa de l’IL3-Universitat de Barcelona.

Dilluns a divendres de 9 a 16h