El lideratge saludable en l'empresa en temps de pandèmia, a debat en el en el XIV Women 360° Congress

El proper 22 d'octubre se celebrarà una nova edició de l'Women 360° Congress, congrés de salut, benestar i empresa per a la dona directiva i empresària, organitzat en col·laboració amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB).

El congrés, en format online, comptarà amb la presència d'entitats com el Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, el Col·legi de Metges de Barcelona, l'Institut Català de la Dona o la Fundació TIC Salut Social, entre d'altres.

XI edición del Women 360° Congress en Barcelona

El proper dimarts 22 d'octubre se celebrarà el XIV Congrés de Salut, Benestar i Empresa per Directives i Empresàries, coorganitzat per Women 360° Congress i l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona - IL3. Amb motiu de les circumstàncies extraordinàries provocades per la pandèmia de l'Covid-19, aquest any, el congrés es desenvoluparà en format online.

Patrocinat per Gynea, Hårkontroll, Kern Pharma, Kitsch, Estilo de Vida Hygge, Leotron, Feminabiane, LELO, Intimina y PiLeJe, el congrés es centrarà en analitzar com dur a terme un lideratge saludable en temps de pandèmia amb l'objectiu de promoure que les empreses es transformin en ens saludables i altament competitius.

El congrés compta amb la col·laboració de Col.legi de Farmacèutics de Barcelona, ​​el Col·legi de Metges de Barcelona, ​​CTecno, l'Institut Català de les Dones, i la Fundació TIC Salut Social; així com de la AECOP, la AMMDE, FIDEM, ASODAME, Capitalismo Consciente i Inginium. La jornada destacarà per la participació de ponents referents a àrees com la prevenció i la promoció de la Salut i el Benestar Corporatiu, el Lideratge i la integració de gènere en les empreses en temps de covid19.

La sessió inaugural anirà a càrrec de la Sra. Laura Martínez Portell, presidenta de l'Institut Català de les Dones; la Dra. Sara Berbel, Gerent Municipal de l'Ajuntament de Barcelona; la Dra. Elvira Bisbe, vicepresidenta primera de Col·legi de Metges de Barcelona; la Sra. Núria Bosch, vicepresidenta de Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i la Sra. Rosa Cuscó, directora de l'Women 360º Congress.

Lideratge saludable i benestar corporatiu

Després de la sessió inaugural, el congrés s'obrirà amb una ponència sobre Formació en Lideratge i Salut en l'Empresa impartida per la Dra. Maria Soler, Vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística de la Universitat de Barcelona. A continuació, Carme Freixa, psicòloga, periodista i coautora d'el llibre "Nétes de la Memòria", serà l'encarregada de presentar una taula dedicada al benestar corporatiu en què participaran ponents de primer nivell. Així, la Dra. Blanca Usoz, coordinadora de Salut Laboral de Grup Eroski, parlarà sobre la salut total dels treballadors; la Dra. Paloma Fuentes, directora de Felicitat de Mahou, sobre la felicitat en l'empresa en temps de pandèmia; Dolors Rico García, directora de Prevenció de SGS Zona Nord, de la integració i la perspectiva de gènere en l'àmbit de la seguretat i la salut en el treball i Cèlia Hil, formadora i conferenciant, sobre el lideratge a partir dels 50.

Empresa saludable i Covid-19

El programa també inclou diferents tallers de cura personal i prevenció presentats per Patricia Ripoll, conferenciant i fundadora de MamaTieneMigraña. El primer d'ells, a càrrec d'Ana Rodríguez Cala, Directora d'Estratègia i RSC a l'Institut Català d'Oncologia tractarà la temàtica "Benestar i atenció integrada en el càncer". A continuació, Eva Santos i Glòria Cremada, Co-fundadores de Estilo de Vida Hygge, impartiran un taller sobre entorn laboral saludable i Hygge. Per la seva banda, Carla Romagosa, conferenciant i escriptora, donarà les set claus per sentir-se bé en la premenopausa i la menopausa. Finalment, Adeline Arànega, Fundadora de Kitsch, se centrarà en el plaer sexual de la dona com a font de salut.

Seguidament, s'habilitarà un espai de networking en el qual es realitzaran diferents dinàmiques en línia amb l'objectiu que totes les assistents es coneguin a l'entorn de la salut. Aquestes dinàmiques versaran sobre la prevenció de l'osteoporosi i la sarcopènia, l'activitat física i les rutines per promoure el benestar postural i els avantatges de les joguines eròtiques.

A l'espai de networking li seguirà una ponència a càrrec de Paloma Llaneza, CEO de Razona LegalTech, eIDAS-TI de CERTICAR i fundadora de The Llaneza Firm, sobre com preservar la privacitat de les dades en un moment en què cal fer rastrejos per evitar la propagació del 'Coronavirus.

Més tard, la periodista Xantal Llavina, presentadora i directora de Revolució 4.0 a Catalunya Ràdio i TV3 i autora de el llibre #SomDigitals, moderarà el debat "Empresa Saludable i Covid-19" en què participaran la Dra. Blanca Usoz, la Dra. Paloma Fuentes, la Sra. Dolors Rico García, la Sra. Cèlia Hil, la Sra. Paloma Llaneza i la Dra. Sara Berbel.

La clausura serà a càrrec de la Dra. Mercè Puig, Vicerectora d’Ordenació Acadèmica i Qualitat de la UB.

Més informació:

comunicacion@women360congress.com