L'IL3-UB presenta la plataforma Career Center per promoure el desenvolupament professional dels seus estudiants

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) presenta la seva nova plataforma Career Center, dissenyada per acompanyar els seus estudiants en la construcció del seu projecte professional i oferir-los cada vegada més i millors oportunitats de creixement en el món laboral.

A través d'aquesta plataforma, les empreses podran entaular una comunicació dinàmica i fluida amb els nostres estudiants, crear esdeveniments exclusius per a ells, pujar ofertes de treball i compartir qualsevol informació rellevant sobre els seus processos de selecció. Tot aquest contingut serà interactiu i visual, i estarà dirigit que els alumnes puguin conèixer millor la filosofia, els valors i fins i tot els mètodes que implementa cada companyia per seleccionar al seu personal.

Talent Hub Career Center

Els alumnes també podran trobar un ventall de recursos molt valuosos per a la seva inserció en el món laboral, que inclouen una extensa xarxa de contactes, tallers i professors sobre aspectes clau de la feina dins d'una empresa, i fins a articles i consells que poden servir-los de guia en incorporar-se a nous llocs laborals.

En registrar-se a aquesta plataforma, els estudiants tindran accés directe a una gran varietat d'ofertes de pràctiques i d'ocupació, que inclouen des d’oportunitats per accedir a una primera experiència laboral, fins a propostes en l’àmbit internacional. Al seu torn, se'ls obriran les portes a esdeveniments professionals de contractació, i tindran accés a tallers d'orientació i videoxats diaris de suport.

Aquesta plataforma és una clara aposta per part de l'IL3-UB per a seguir brindant noves i cada vegada millors eines i recursos digitals per a impulsar el desenvolupament professional dels seus estudiants. Alhora, reflecteix el seu compromís i vocació per traçar i sumar nous ponts de comunicació i intercanvi amb les organitzacions.

Accés  Alumnes

Accés  Empreses