L'IL3-UB realitza la 3a edició dels Premis IL3-UB a la innovació en formació contínua

L'IL3-UB i la UB rellancen els Premis IL3-UB a la innovació en formació contínua. El termini per a la presentació de candidatures es trobarà obert des del proper 30 de setembre i s'estendrà fins al dimecres 3 de novembre  a les 12:00h.

premis santacana il3-ub

Aquests premis anuals de caràcter honorífic, són un reconeixement a aquelles persones, equips o organitzacions, que s'hagin destacat per la seva innovació en la formació contínua, en el marc dels títols propis de postgrau i d'extensió universitària de l'Institut de Formació Contínua IL3-UB i la Universitat de Barcelona durant l'any 2020.

D'una banda, el Premi Joan Maria Malapeira i Gas serà atorgat a una persona o equip humà que hagi destacat per la contribució al desenvolupament personal i/o professional dels seus estudiants a través de la implementació d'una innovació metodològica o tecnològica, de manera puntual o sostinguda, en el marc dels títols propis dels cursos Postgrau i Extensió Universitària de la Universitat de Barcelona.

D'altra banda, el Premi Francesc Santacana i Martorell serà atorgat a una empresa o organització pública o privada que hagi col·laborat amb l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), en el marc dels títols propis de cursos de Postgrau i Extensió Universitària, utilitzant la innovació com a estímul per al creixement i desenvolupament de tota la comunitat formativa d'IL3-UB.

Per a optar al premi, els candidats hauran de presentar-se, ja sigui com a proposta pròpia o d'un tercer, a través de la pàgina web de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB). Mitjançant el lliurament d'un formulari, se sol·licitaran la informació necessària per a evidenciar els mèrits i les contribucions que sustentin la candidatura.

Durant el procés de selecció dels guanyadors es valoraran, entre altres coses, les contribucions fetes a la millora, mitjançant la innovació, al desenvolupament personal i/o professional dels estudiants i la comunitat formativa d'IL3-UB en general, l'abast i impacte global de les activitats de formació contínua en la qualitat de l'aprenentatge, com també el nivell de suport rebut per aquesta candidatura.

Quant als premis, a l'individu o col·lectiu que rebi el Premi Joan Maria Malapeira i Gas se li atorgarà la quantitat total de 2.500 euros. D'altra banda, l'empresa o organització, pública o privada, que resulti guanyadora del Premi Francesc Santacana i Martorell rebrà un diploma i record commemoratiu pel seu assoliment.

El jurat estarà compost per la Vicerectora de Política Acadèmica i Qualitat de la Universitat de Barcelona, qui presidirà el jurat. Per part de la Universitat de Barcelona, també hi haurà un representant del Consell Social, la Vicerectora de Política Docent, i el Director de l'Agència de Postgrau. Per part de l'Institut de Formació Contínua IL3-UB, participaran el Director General i el Director Acadèmic, qui actuarà com a secretari del jurat.

La resolució del jurat i l'anunci dels guanyadors als Premis IL3-UB a la innovació en formació contínua serà comunicada el dilluns 13 de desembre de 2021.