Neix el Guardó Impuls a la Formació Permanent per a títols propis de Màster i Especialització

L'Agència de Postgrau de la Universitat de Barcelona, juntament amb el Vicerectorat responsable de temes acadèmics, atorguen per primera vegada el Guardó Impuls a la Formació Permanent, un reconeixement a aquells títols propis de Màster i Diplomes d’Especialització amb 25 anys de trajectòria.

Nace el Galardón Impuls a la Formació Permanent para títulos propios de Máster y Especialización

Aquests premis posen en valor la contribució d’aquests programes acadèmics al desenvolupament personal i professional de l’alumnat durant dècades. També volen ser un reconeixement a la feina dels equips que han liderat aquest tipus d’estudis i a la seva iniciativa en un moment en què arrencava la formació continuada, així com la seva capacitat d’adaptació a les noves necessitats, tant normatives com formatives. L’aparició de l’EEES (Espai Europeu d’Educació Superior) va suposar una reformulació dels programes per adequar-los als nous requisits, però no ha estat l’únic canvi. Els coneixements, habilitats i competències requerides avui dia al sector empresarial i a la societat en general no són les mateixes que fa un quart de segle i aquestes formacions han estat capaces d’evolucionar per oferir allò que l’estudiant reclama en cada moment, mantenint-se a l’avantguarda en un entorn contínuament canviant.

El Guardó es donarà per primera vegada en el curs acadèmic 2022-2023 i tindrà caràcter anual. Els programes que poden optar-hi són aquells que l’any 2021 comptin amb una trajectòria acadèmica igual o superior a 25 anys i que s'emmarquin dintre dels títols propis descrits al Títol III de la Normativa reguladora de la Formació Permanent a la Universitat de Barcelona. El lliurament es farà en un acte públic que tindrà lloc el dijous 4 de maig de 2023 a les 16:30 h a la seu de l’Agència de Postgrau de la Universitat de Barcelona.

Aquests premis, a més de reconèixer la trajectòria de títols concrets, volen enaltir la importància de la formació permanent a la carrera acadèmica i professional dels estudiants, així com la seva aportació al món laboral.

Més informació: