Programes en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques

Descobreix la nostra formació en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 8 resultats filtrats

La importància de formar-se en la comunicació

El món de la comunicació tal i com el coneixíem ha canviat del tot. Les noves tecnologies, i específicament mitjans com les xarxes socials o els blogs, han proporcionat una revolució que han transformat completament la manera d’entregar un missatge, difondre un producte, expressar un determinat objectiu mitjançant una imatge, un article, un vídeo o una campanya.

Per aquest motiu la formació en comunicació i qualsevol de les seves àrees, des de periodisme fins a estratègies de comunicació digital, s’hagi convertit en pilar essencial a l’hora no només d’abordar noves sortides professionals, sinó també de dedicar-se a una activitat més en auge avui que mai, gràcies a llocs de treball relativament nous com són Community Manager, Copywriter SEO Analyst i moltes altres professions vinculades a la informació digital com principal forma de comunicació d’una nova era.

Aprendre nous models de comunicació, establir fonts d’origen d’informació, seleccionar els canals de comunicació més adequats, analitzar el públic objectiu, construir i contar històries mitjançant un missatge adequat (storytelling) o fent servir eines apropiades per a cada una de les àrees són alguns dels objectius que s’han d’aprendre per a convertir-se en el millor comunicador.

Programes de Comunicació: l’IL3

A l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona comptem amb diferents programes de comunicació enfocats a tota mena d’alumnes: cursos d’especialització, màsters, cursos online, postgraus, cursos presencials o semipresencials per a poder ajustar-los als teus horaris, ambicions i nivell.

Perquè invertir en formació i en comunicació s’ha convertit en una de les grans opcions a l’hora d’apostar pel teu futur professional, especialment si et vols dedicar a les noves tecnologies i les ciències de la informació. Els nostres programes t’ajudaran a aconseguir els teus objectius.

Dona-li un cop d’ull als nostres programes de comunicació i escull el que millor s’adapti a les teves necessitats.