Màsters en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques

Descobreix els nostres Màsters en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques. La millor manera de fer un pas endavant en la teva carrera professional.

Filtres
      • 5 resultats filtrats

Durant els últims anys, la comunicació i el màrqueting, com els coneixem, han canviat per sempre. L’auge de les noves tecnologies i per tant de les noves maneres de comunicar-se i promoure un missatge obligant a qualsevol professional qualificat en aquest sector anar una mica més enllà i formar-se en un àrea que es reinventa contínuament en un món on la informació, les dades i la creativitat formen un tot amb molts matisos.

En el Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona comptem amb totes les eines i la millot formació perquè requereix una millora dels teus coneixements a l’hora de difondre un missatge com mai abans ningú ho ha fet. Un dels nostres màsters en comunicació t’ajudarà a completar la teva formació.

Màster en comunicació a IL3

A l’IL3 comptem amb diferents màsters en comunicació en funció de les teves exigències, horaris i formació prèvia a fi de poder decantar-te pel que millor s’adapti a tu. Si et decantes per l’aspecte cada cop més visual en el món del màrqueting, el nostre màster en comunicació audiovisual és el teu màster. Aquest màster t’ensenyarà a fer servir tots els programes i les eines necessàries per a potenciar el branding i l’aspecte visual d’una empresa.

Si per altra banda prefereixes adquirir coneixements més globals, el màster en comunicació corporativa t’ajudarà a especialitzar-te en aquesta àrea i convertir-te en un manager en l’àrea de comunicació d’una empresa, atenent tots els aspectes necessaris d’un departament que, com ja hem dit anteriorment, es nodreix de diferents aspectes, matisos i dimensions. Aprendràs a gestionar la comunicació interna d’una organització, optimitzar els processos d’un producte, obrir-te a uns canals de comunicació cada vegada més complets i segmentats o desenvolupar tota la teva creativitat en funció dels teus objectius.

Si estàs buscant la millor formació, els nostres màsters en comunicació són la resposta.

T’agradaria donar-li una ullada als nostres màsters en comunicació?