CLAUS PER A AUGMENTAR LA NOSTRA MOTIVACIÓ EN MOMENTS DIFÍCILS

Esdeveniment online

Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l'IL3-UB

Aforament complet

Tenint en compte la situació que vivim, és possible mantenir el nostre nivell de benestar a la feina? Com no caure en la desmotivació? Què podem fer per augmentar el nostre ànim en aquests moments tan difícils?

Talent Hub claus per la felicitat

La Covid-19 ha generat en la majoria de nosaltres forts canvis en l'entorn laboral amb un fort impacte en les nostres emocions. La dificultat d'aconseguir objectius a causa de la crisi, la incomoditat de fer tasques per a les quals no estàvem preparats o el simple fet de treballar de forma diferent poden impactar de manera severa en el nostre nivell de benestar.Afortunadament, algunes de les eines que ens mostra la Psicologia Positiva per millorar la nostra felicitat, ens serveixen ara per gestionar moments difícils i augmentar la nostra motivació quan més ho necessitem.

Durant aquest webinar, veurem eines que ens ajudaran a augmentar la nostra motivació, enfortir la nostra actitud i millorar el nostre benestar en el nostre dia a la feina. I veurem excel·lents exemples d'accions que s'estan duent a terme, persones i organitzacions per augmentar la motivació en moments difícils.

Ponent

JOAQUIN VIÑAS GALÁN
    Formador en Felicitat a la Feina
    JOAQUIN VIÑAS GALÁN
    Formador en Felicitat a la Feina

Desenvolupa programes formatius que tenen per objectiu millorar el benestar i el rendiment de les persones en les organitzacions a través de la millora de la seva motivació, actitud positiva i lideratge.

Ha treballat durant 15 anys en empreses multinacionals en diferents departaments (Comercial, Trade Màrqueting i sobretot Màrqueting), en posicions de lideratge incloent responsabilitats internacionals.