WEBINAR: EMPRENEDORIA CORPORATIVA I INNOVACIÓ OBERTA - EL CAS BAYER

set.
Esdeveniment online

La innovació, entesa com un procés obert, fomenta la intel·ligència col·lectiva. De la mà d'Oriol Bes, expert en innovació i emprenedoria, i l'empresa químic-farmacèutica Bayer, analitzarem com una organització amb 150 anys d'història accelera la seva innovació de manera transversal i amb una perspectiva global.

WEBINAR - EL CASO BAYER

PONENTS

JORDI MORA
    Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UAB i Gestor d'Innovació (MBI) per la UPC.
    JORDI MORA

GRI - Certified Training Course, based on the GRI Sustainability Reporting Standards (BSD Consulting Spain. Certificate number: C846). Fa més de 25 anys que treballa en les diferents àrees de l'Institut Català del Sòl (actualment, PMO i responsable RSC).

ORIOL BES
    Enginyer Electrònic, MBA per ESADE i PDD per IESE.
    ORIOL BES
    Enginyer Electrònic, MBA per ESADE i PDD per IESE.

E l 2012, després de 18 anys com a soci en la tecnològica NexTReT, funda la seva startup i porta a Barcelona l'acceleradora de startups Founder Institute.
    Dona suport a projectes globals d'innovació oberta i emprenedoria corporativa en grans empreses com Bayer, Boehringer, Nestle, Pepsico, SEAT, etc.
    Des de 2017 és innovation partner a la consultora d'estratègia transForma Partnering.
    Imparteix innovació i emprenedoria en universitats i mentoritza startups.

ANABEL LEÓN
    Enginyera en Telecomunicacions i màster en Gestió de les Tecnologies de la Informació.
    ANABEL LEÓN

Responsable IT per a HealthCare i Digital Innovation Manager a Bayer, amb més de 20 anys d'experiència en el sector de les tecnologies de la informació. En l'actualitat, compatibilitza les seves responsabilitats en el negoci fent que la tecnologia sigui un avantatge competitiu, amb l'acceleració de la transformació digital de la companyia, el canvi de mentalitat i la innovació. Convençuda que la tecnologia no és la fi, però sí el camí: primer són les persones, i després la tecnologia.