Comunicació assertiva: opinant lliurement

abr.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l'IL3-UB. (Només per a cursos propis de l'IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits)

Talent Hub: comunicació asertiva

Una de les utilitats que ofereix la comunicació és poder solucionar situacions tenses, situacions amb les quals ens trobem de sobte o que ja vénen de ben lluny i d’un dia per l’altre ja no es poden eludir més, o bé volem expressar la nostra opinió sense que sigui motiu d’una discussió...

L’assertivitat és un estil de comunicació que pot ajudar a poder conservar i exposar els nostres punts de vista encara sent diversos, amb possibilitat d’arribar a un acord, o no, simplement amb respecte.

En la comunicació, i també per l’assertivitat, les emocions tenen un paper fonamental, a més a més de les creences i experiències de les persones involucrades, ja que el com ho decidim, té més pes que les mateixes paraules.

PONENTE

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.