WORKSHOP: Construint en Equip

febr.
C/Ciutat de Granada, 131 - Barcelona

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Aforament complet

Una aproximació al treball en equip i a les claus del seu èxit, a través d’un taller dissenyat sota el prisma de la metodologia Lego Serious Play.

En aquest taller t’enfrontaràs a diferents reptes de construcció des d’una òptica individual i grupal.

• Josep Miracle Riera
    Responsable de Comunicació de DABA (Distribuïdor Exclusiu Nespresso)
    Josep Miracle Riera
    Responsable de Comunicació de DABA (Distribuïdor Exclusiu Nespresso)

Emprenedor, creatiu, apassionat dels projectes als quals participo i convençut que les ganes mouen el món.

Segons la meva opinió, l’èxit arriba quan fas coses diferents que et mantenen allunyat de l’avorriment.

Facilitador, coach, comunicador i acompanyant als processos de millora personal i consecució dels objectius personals i professionals.

Il3-UB, Universitat de Barcelona

C/Ciutat de Granada,131