CONFERÈNCIA: Sabies que el teu Currículum no s’imprimirà? Claus per impactar en pantalla

gen.
C/Ciutat de Granada, 131 - Barcelona

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Aforament complet

Es revisarà com, la forma del teu CV (fotografia, color, tipografia, estructura...) i, sobretot, el seu contingut (descripció professional, paraules clau, contingut innecessari), afecten la imatge professional que transmets a l’entrevistador.

Claus per impactar en pantalla

Aprendràs a utilitzar el format i contingut del teu currículum, per aconseguir el contacte amb el reclutador en un procés de selecció.

Ponent

Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    • Director de Recursos Humans amb trajectòria internacional, consultor i fundador d’iCulum.com.
    • Experiència en empreses multinacionals de sectors industrials i en empreses de distribució i de consultoria.

Il3-UB, Universitat de Barcelona

C/Ciutat de Granada,131