GAME OF TALENTS

gen.
C/Ciutat de Granada, 131 - Barcelona

Activitat gratuïta i exclusiva per Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona.

Aforament complet

Circuit de 6 tallers, a través dels quals treballarem les diferents fases d’un procés d’orientació professional amb una metodologia “ludificada”, basada en els conceptes dels jocs de rol i de la ficció literària/ televisada Game of Thrones.

Regnes segons l’àrea de coneixement dels assistents: Màrqueting, Comunicació, RRHH i Enginyeria.

games of talent

Es realitzaran dinàmiques per treballar l’autoconeixement i les competències, el CV i la carta de presentació, els canals i els RRSS, elevator pitch, l’entrevista i assessment center.

La metodologia serà molt pràctica i útil. Es tractaran tots els aspectes amb profunditat i amb professionalitat, per fer d’aquest circuit un aprenentatge divertit i amè.

Dia

Contingut

Dimarts 28/01/2020

Nivell 1: Autoconeixement i competències

Dijous 30/01/2020

Nivell 2: Eines: CV i Carta de presentació

Dimarts 04/02/2020

Nivell 3: Canals de cerca de feina, marca personal i RRSS

Dijous 06/02/2020

Nivell 4: Elevator Pitch

Dimarts 11/02/2020

Nivell 5: L’Entrevista

Dijous 13/02/2020

15.30- 18 h.

Nivell 6: Assessment Center

NIVELL 1. TRIA QUIN PERSONATGE VOLS SER

Taller: Autoconeixement i competències

Què pots aportar a la nostra empresa? T’has aturat alguna vegada a reflexionar sobre això?

En aquest taller pràctic us farem reflexionar sobre quines són les vostres competències, l’actitud amb la qual us afronteu a la vostra situació professional i sobre el coneixement que teniu en general. Sobre on voleu anar: el vostre objectiu o direcció laboral.

A través d’eines com la DAFO o el Mapa de Talent, volem que treballeu per obtenir la “foto” professional que us serà útil a l’hora de confeccionar el vostre CV, el vostre elevator pitch, construir la vostra Marca Personal o realçar-vos en un entrevista de feina.

NIVELL 2. PREPARA LES TEVES ARMES

Taller d’eines: CV i carta de presentació

Ens adonem que el primer que et passa pel cap és... maleït currículum!

Conèixer i treballar les eines que et portaran a l’èxit és imprescindible. Vine i treballaràs amb nosaltres!

En aquest taller pràctic construirem el teu currículum, aportant el punt de vista actual dels reclutadors, de manera que puguis adaptar millor el teu perfil al sector. Revisarem quins aspectes has de tenir en compte,  com destacar, com aportar valor i generar impacte.

NIVELL 3. VISITA DIFERENTS MONS

Taller: Canals de cerca de feina, marca personal i xarxes socials

“Cerco... però no trobo res!” Hi ha més vida més enllà d’Indojobs?

També coneixeràs diferents vies i portals específics per enviar el teu CV de forma òptima i fer el salt a l’entrevista.

Existeixen diferents canals, i cada cop més s’obre una oportunitat més gran en les xarxes socials. Si encara no tens un perfil, el crearàs a partir d’aquest taller.

NIVELL 4. EXPLICA LA TEVA GESTA

Taller: Elevator Pitch

“Tens dos minuts per aconseguir una entrevista!”

Què explicaries si et diguessin això? Saps què podria passar?

L’elevator pitch és l’art de definir-te, captar l’atenció del reclutador i aconseguir una entrevista.

En els networkings es treballa aquesta tècnica i has de preparar-te per aprofitar qualsevol ocasió per utilitzar-la. Qualsevol oportunitat és bona per donar a conèixer els teus objectius professionals.

En aquest taller treballarem aquests aspectes i aconseguirem fer un discurs de dos minuts amb molt de ganxo i que aconsegueixi realçar les teves competències.

NIVELL 5. GANA BATALLES

Taller: Entrevista de feina

“He aconseguit una entrevista!”... I ara què?

Hem hagut de superar tres nivells fins a arribar aquí, hores i hores de viatge a través de canals de cerca de feina, xarxes socials i autocandidatures, i... ara et relaxaràs?

L’entrevista de feina comença amb la trucada per telèfon, mail o whatsapp, que t’envien per citar-te. En aquest sentit has de tenir sempre present el teu elevator pitch i tenir el “mode professional activat”.

En aquest taller parlarem sobre això i sobre aspectes importants en una entrevista de feina com la comunicació no verbal, la preparació, els tipus i els objectius de l’entrevistador/a, però sobretot practicarem com contestar a preguntes cada cop més habituals en les entrevistes.

*Imprescindible portar el currículum imprès (els guants de boxa els posem nosaltres).

NIVELL 6. CONQUEREIX EL MÓN

Taller: Assessment Center

Veurem fonaments teòrics de l’assessment center i tindràs l’ocasió d’exposar-te a algunes d’aquestes tècniques, principalment dinàmiques de grup i tests psicotècnics, perquè et familiaritzis amb elles.

ET CONVIDEM A SOMIAR

No et perdis l’oportunitat i participa en el GAME OF TALENTS!

Una vegada inscrit, l’equip de Talent HUB es posarà en contacte amb tu per confirmar la teva plaça.

Il3-UB

C/Ciutat de Granada,131