Crea el teu “elevator pitch” i identifica els teus èxits professionals

nov.
Esdeveniment online
Aforament complet

Actividad gratuita exclusiva para Alumni UB y alumnos del Instituto de Formación Continua de la Universidad de Barcelona (solo para cursos propios del IL3-UB con un mínimo de 7 créditos).

Talnet Hub: Crea el teu “elevator pitch” i identifica els teus èxits professionals

En un procés de cerca de feina haurem d’explicar en uns segons o en poques línies tot el que podem aportar, la nostra proposta de valor.

Per què li he d’oferir la feina? Quins són els seus aconseguiments professionals?

En la sessió abordarem com sintetitzar la teva proposta de valor per incloure-la en el teu currículum i afrontar les preguntes més comprometedores d’una entrevista professional.

També revisarem com detectar i presentar els teus èxits professionals per captar l’atenció de la teva candidatura i demostrar tot el valor que aportes a l’organització.

PONENTE

Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    Josep Hernández Mayolas
    Fundador i CEO d’iCulum.com
    • Director de Recursos Humans amb trajectòria internacional, consultor i fundador d’iCulum.com.
    • Experiència en empreses multinacionals de sectors industrials i en empreses de distribució i de consultoria.