MÈTODE STAR DE PREPARACIÓ D’ENTREVISTES DE FEINA. SIGNIFICAT I EXEMPLES

febr.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Mètode STAR de preparació d’entrevistes de feina. Significat i exemples.

Hi ha un mètode, el mètode STAR, que pot ajudar-te a presentar les teves habilitats i coneixements de manera que convencis l’entrevistador. Busca que responguis les preguntes seguint aquesta idea que et vegin fent la feina i resolent situacions.

Contingut de la sessió:

• Què són les entrevistes de feina per competències.
  • Mètode STAR: significat i utilitat.
  • Les sigles STAR: Situació-Tasca-Accions-Resultats.
  • Exemples d’ús del mètode STAR en entrevistes exitoses.

COL·LABORADORS

Marta Fernández González
    Reclutadora i assessora d’ocupació a “Marta Fernández AIM Desarrollo Profesional”
    Marta Fernández González