Lideratge en entorns BANI

abr.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Lideratge en entorns BANI

La pandèmia ha deixat obsolet el món VUCA i ara estem davant d’una realitat BANI amb més turbulències que abans, per la qual cosa les persones que lideren persones han d’estar preparades per a: equips de treball híbrids, diferents generacions amb motivacions diverses, sol·licitud d’un feedback més concret, tecnologia, canvis constants... Aquests són alguns dels factors que els líders actuals han de tenir en compte.

La clau perquè les empreses creixin, creïn, es desenvolupin i innovin són les persones, i per això és important tenir en compte diversos aspectes: als equips se’ls ha de cuidar i apoderar els membres perquè arribin fins on puguin arribar. La flexibilitat i adaptabilitat han de ser-hi presents, generant compromís entre els equips situats en llocs i moments diferents.

PONENT

Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress
    Elisenda Porras González
    Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Formadora en Habilitats professionals tant en presència com en línia, Facilitadora en Lego® Serious Play® i Coach. És sòcia-fundadora de l'empresa de formació i coaching ENPROGRESS.

Llicenciada en Ciències de la feina per la UOC, Diploma en Ciències Empresarials per la UB, Postgrau en Gestió de Persones per EADA, Facilitadora en Lego® Serious Play ®, Practitioner en PNL, Màster Coaching en PNL.