The new educational challenges

oct.
Sala de actos del IL3-UB

The new educational challenges: evaluating the transfer of training to implement change in the social structure of the classroom.

IDIOMA DE L’ESDEVENIMENT: CATALÀ

TRADUCCIÓ SIMULTÀNIA A L’ANGLÉS

The new educational challenges:

Presentem els resultats del projecte SHIFT (Schools Harnessing Inclusive Facilitator Technology): "Manual d'avaluació per a una aula inclusiva" i "Camins d'aprenentatge per a la inclusió", per conscienciar sobre la necessitat de noves eines que avaluïn, de manera eficient, la transferència de la formació en competències digitals que promoguin la inclusió a l'aula.

9:00 – 9:30: Acreditacions

9:00 – 10:00: Benvinguda Institucional – Francisco Pérez Lozano, Director Acadèmic de IL3-UB.

10:00 – 10:30Conferència inaugural inspiradora sobre la relació entre digitalització i inclusió a l'aula. Quin ha estat l'impacte de la pandèmia?

Dr. Ignasi Puigdellívol – Universitat de Barcelona

10:30 – 11:00: Coffee break

11:00 – 12:30: Taula de discussió 1: Cap a un canvi de paradigma centrat en la igualtat d'oportunitats d'èxit per a tots els alumnes.

- Com l'evidència obtinguda per la recerca aplicada millora l'atenció educativa i l'èxit acadèmic dels estudiants?

- Quins són els reptes del treball multidisciplinari i la incorporació de tota la comunitat educativa?

Moderat per: Andrea Jardí. Departament d'aprenentatge i educació organitzacional, UB. Participant al projecte SHIFT

• Caterina Calsamiglia, cofundadora de Pentabilities
• Dr. Ignasi Puigdellívol, professor titular de la UB, expert en Educació Inclusiva.
• Jessica Caurín Morales, directora de l'Escola Els Quatre vents (Canovelles). Participant al projecte
• Pol Moreno Payá, director de l'Escola Joan Salvat Papasseit (Mollet del Vallès). Participant al projecte
• Sisa López Morales, subdirectora d’Educació Inclusiva del Departament d’Educació
• Dr. Emmanuel Acquah Partners Abo University i Dr. Andri Vrioni, Universitat de Nicòsia. Participants al Projecte

12:30 – 13:15: SHIFT Manual de Presentació

Dr. Emmanuel Acquah (Abo Akademi)

Dr. Andri Vrioni (UNIC)

13:15 – 14:45:  Lunch break

14:45 – 16:15:  Taula de discussió 2: La formació permanent del personal docent i personal d’atenció educativa: la perspectiva multidisciplinària.

Moderat per Carme Sanjuán, Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal. Departament d’Educació, Generalitat de Catalunya.

• Esther Subías, Directora de Postgrau i de projectes Tecnopedagógics IL3- UB. Ambaixadora de Technovation Girls.
  • Patricia Silva, doctora en Pedagogia per la Universitat de Barcelona.
  • Georgeta Ion Professora del Departament de Pedagogia Aplicada, UAB

16:15 – 17:00: Conclusions i Clausura

PONENTS

Sra.Caterina Calsamiglia: Co-fundadora de Pentabilities, entitat dedicada al desenvolupament d’habilitat cognitives i no cognitives dins les aules. Col.laboradora del Departament d'Educació

Dr. Ignasi Puigdellívol (UB): Dr. Ignasi Puigdellívol, professor titular de la UB, expert en Educació Inclusiva i participant al projecte SHIFT.

Sra. Sisa López Morales: Subdirectora General de Planificació i Gestió d'Educació Inclusiva del Departament d'Educació, Generalitat de Catalunya.

Dr. Emmanuel O. Acquah (ABO Akademi): Actualment treballa al departament d'Ensenyament i Aprenentatge de l'ABO Akademi a Finlàndia, és investigador en les àrees d'Ensenyament i Aprenentatge i Diversitat Cultural.

Dr Andri Vrioni (UNIC): Actualment treballa com a Cap del Gabinet del Rector i Director de la Unitat de Suport Pedagògic de la Universitat de Nicosia. Desenvolupa models i indicadors de qualitat per a l'ensenyament i l'aprenentatge.

Sra. Esther Subías: Directora de Postgrau i de projectes Tecnopedagógics IL3- UB. Ambaixadora de Technovation Girls.

Dra. Patricia Silva (UB): És doctora en Pedagogia per la Universitat de Barcelona. Actualment és investigadora al Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona i és responsable de la coordinació acadèmica del Màster en Gestió i Direcció de Centres Educatius. Forma part del grup de recerca consolidat FODIP (Formació Docent i Innovació Pedagògica).

Sra. Georgeta Ion:  Professora del Departament de Pedagogia Aplicada i investigadora del Centre de recerca i estudis pel desenvolupament organitzatiu CRiEDO de la UAB.

logtipo SHIFT-EU

COL·LABORADORS