Projectes d’innovació en Atenció Integrada Social i Sanitària (AISS)

nov.
Aula Magna. Facultat de Medicina. Carrer Casanova, 143.
Aforament complet

L’Institut de Formació Contínua IL3-UB i el Màster Gesaph, us conviden a la Jornada: Projectes d'innovació en Atenció Integrada Social i Sanitària (AISS).

Proyectos de Innovación en Atención Integrada Social y Sanitaria

Vols conèixer solucions innovadores en la integració de l’àmbit social i sanitari? A la Jornada de Projectes d’innovació en Atenció Integrada Social i Sanitària, podràs conèixer diferents solucions desenvolupades per equips de professionals multidisciplinaris de l’àmbit social i sanitari. Durant la jornada coneixerem diverses solucions com ara:

• L’atenció segura del pacient ancià medicat, en soledat i de risc.
  • Potenciar l’autonomia digital de la gent gran.
  • Millorar el Programa d'atenció integral de persones amb trastorn mental en l'àmbit residencial.
  • Incrementar la seguretat del pacient vulnerable amb EPOC.
  • La coordinació entre l’OAC i l’EAP per als immigrants.
  • Facilitar i simplificar l’accés als serveis sociosanitaris territorials per a la gent gran.
  • El benestar emocional de la gent gran en soledat a les residències.

16.15 h  Benvinguda institucional.

Sr. Guillem Iñiguez.

16.20 h Ponència principal.

Sra. Gemma Tarafa, regidora de Salut, Envelliment i Cures de l’Ajuntament de Barcelona.

16.45 h Taula col·loqui: Estratègies per al futur de l’Atenció Integrada Social i Sanitaria (AISS).

Moderat per: Sra. Natàlia Torrent.

• Sr. Jaume Estany i Ricart, gerent del Consorci Sanitari de Barcelona.
  • Sr. Josep Muñoz, gerent de Serveis Socials, Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social, Diputació de Barcelona.
  • Sra. Laura Peracaula, codirectora general, SUARA.

17.30 h Presentacions dels projectes.

19.00 h Lliurament de certificacions.

19.15 h Lliurament de Premis i Cloenda de l’Acte

• El Millor expedient acadèmic: Lliura el reconeixement el Sr.  Guillem Iñiguez, director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

• La Millor presentació de Projecte de Final de Máster: Lliura el reconeixement el Dr. Joan Guàrdia, rector de la Universitat de Barcelona.

• El millor Projecte de Final del Máster: Lliura el reconeixement el Dr. Balcells i Díaz, Conseller de Salut. Generalitat de Catalunya.

19.30 h Copa de Cava

logos cloenda gesaph