Proposta Única de Valor per millorar l'ocupabilitat

nov.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat de franc exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

Proposta Única de Valor per millorar l'ocupabilitat

Com deia Steve Jobs, només podem fer una gran feina si estimem el que fem. Per trobar el benestar professional en un mercat de treball cada vegada més competitiu, cal sobresortir, i la millor manera de fer-ho és trobant una proposta feta d'allò que només nosaltres tenim i enfocant-la cap als nostres objectius.

Sortir al mercat laboral sabent on dirigir-te i quins avantatges tens és fonamental per tenir una vida professional que t'ompli.

Objectius del taller:

• Establir un objectiu per a la teva carrera professional.
  • Crear una oferta única per millorar l'ocupabilitat.
  • Conèixer les teves habilitats acadèmiques i personals, i com les pots aplicar al mercat de treball.
  • Aprendre a diferenciar-te per sobresortir.
  • Comunicar de manera eficient la teva PUV (Proposta Única de Valor).

Contingut del taller:

• Què és una Proposta de Valor.
  • Elements de què consta una Proposta de Valor.
  • Visió Board i definició d'èxit.
  • Alinear valors: els valors teus i els de l'empresa.
  • Esbrinar els teus talents: coneix les teves habilitats acadèmiques i personals.
  • Crear una PUV: aquestes habilitats diferenciadores que et fan únic i formen la teva proposta de valor.
  • Comunicació: aprèn a comunicar la teva proposta de valor.

COL·LABORADORS

Cristina de la Fuente Besante
    Economista, coach i formadora
    Cristina de la Fuente Besante
    Economista, coach i formadora
    • Experta en lideratge i competències professionals, ajuda les persones a liderar la vida i el treball des de l'autoconeixement.
    • Llicenciada en Economia i Coach Professional i Executiu, té més de 15 anys d'experiència professional en multinacionals fora d'Espanya.