WEBINAR: MINDFULNESS I ACCEPTACIÓ EN TEMPS DEL CORONAVIRUS

set.
Esdeveniment online

Les pandèmies es consideren un tipus específic de catàstrofes. A la conferència descriurem les característiques de les pandèmies, revisarem com han sigut una constant en la història de la humanitat i analitzarem el seu impacte psicològic i social basats en els estudis previs. En aquest context, definirem el concepte de mindfulness com un estat mental, caracteritzat per estar atent al moment present, que s’associa a un  gran benestar físic i psicològic.

webinar mindfulness

Parlarem de com es pot desenvolupar aquest estat mental i realitzarem una pràctica breu per a entendre com es practica. Descriurem quina és l’acceptació i com es considera el principal canvi que produeix mindfulness, així com l’aspecte més terapèutic de la seva practica. Finalment, realitzarem una pràctica d’acceptació perquè es pugui comprendre la utilitat d’aquesta tècnica en situacions adverses com una pandèmia.

Presentació del Màster en Intervencions Basades en Mindfulness i del postgrau en Mindfulness i Psicoteràpia per part dels directors: Joan Miquel Soldevilla i Soledad Calle.

Ponent

Javier García Campayo
    Doctor en Medicina per la Universitat de Saragossa
    Javier García Campayo
    Doctor en Medicina per la Universitat de Saragossa

Va realitzar l’especialitat de psiquiatria a l’Hospital Clínic de Saragossa. Ha fet estances a la Universitat de Manchester (Regne Unit) en psiquiatria d’enllaç i Psicosomàtica, i a la Universitat McGill de Mont-real (Canadà) en Psiquiatria Cultural i Trastorns Somatomorfs.