WORKNOMADS: Ecosistemes de talent

oct.
Esdeveniment online
Aforament complet

Activitat gratuïta exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (només per a cursos propis de l’IL3-UB amb un mínim de 7 crèdits).

WORKNOMADS: Ecosistemes de talent

Què són els knowmads? On treballen? Quines competències tenen?

Parlarem d’aquestes respostes i moltes més durant el taller. Vine a conèixer com pots ser ocupable al segle XXI.

T’hi esperem!

• Què és un knowmad? On treballa?
  • Dinàmica: Com em puc convertir en un knowmad
  • Ecosistema de talent: empresa pime, empresa multinacional i empresa emergent
  • Competències vinculades a les relacions intergeneracionals segons aquests tres tipus d’empresa: intel·ligència social
  • Intel·ligència col·laborativa dinàmica en remot: sistemes de treball en equip deslocalitzats, scrum i agile
  • Work-life balance: wellness, conciliació, flexiwork segons l’empresa
  • Conclusions

PONENT

Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute
    Paula Rojas García
    Impulsora empleabilitat Human Age Institute

Diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat Complutense de Madrid. Màster en Gestió Financera i Serveis Financers per la Universitat Complutense de Madrid. També és diplomada com a assessora financera. Ha fet cursos de coaching, intel·ligència emocional i PNI i, en l’actualitat, està finalitzant el Grau en Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat Internacional de La Rioja.