Gestió de conflictes en el lloc de treball

Des del desenvolupament del lideratge, aquest programa et capacitarà perquè puguis prevenir, gestionar i solucionar els conflictes en el lloc de treball millorant la comunicació i la productivitat de manera àgil i eficient

PRESENTACIÓ

D’acord amb els estudis, els professionals afirmen que abordar les tensions entre empleats abans que les coses empitjorin és la manera més eficaç per prevenir conflictes.

És positiu i favorable tenir més interacció amb els empleats per tenir clar què s’espera d’ells i què esperen ells dels seus superiors.

De vegades és inevitable prevenir els conflictes i succeeixen sense més. Què es pot fer per prevenir-los i gestionar-los?

• Millorar la comunicació als espais de treball
  • Formar els càrrecs amb responsabilitats en la direcció de persones i equips en la gestió de conflictes a través del curs “EVOLUCIÓ” com a part del seu desenvolupament professional i de lideratge.

OBJECTIUS

• Capacitar responsables, amb persones a càrrec seu, en la gestió i solució dels conflictes de l’entorn laboral de manera satisfactòria.
  • Aportar eines i tècniques que contribueixin a prevenir i facilitar la resolució de conflictes.
  • Millorar la comunicació interna entre els membres dels equips.

VALORS DISTINTIUS

És un curs pràctic i dinàmic que aporta habilitats útils per prevenir i gestionar els conflictes. És un entrenament que té per objectiu capacitar persones amb tècniques i eines per tal que, en el dia a dia, es puguin prevenir, gestionar i solucionar els conflictes en el lloc de treball millorant la comunicació i la productivitat de manera àgil i eficient.

Quan s’utilitza el procés, les tècniques i estratègies del curs “Evolució” per prevenir i gestionar els conflictes en el lloc de treball, s’obté el 80% d’acords que posen fi al conflicte i es restableixen les relacions de convivència laboral.

METODOLOGIA

És un curs teoricopràctic, 40%-60%, que requereix un alt índex de participació voluntària per part dels alumnes. Es realitzaran exercicis, dinàmiques de grup i role plays.

Els participants disposaran de tot el material necessari per seguir el curs.

ACREDITACIÓ

Certificat d'Assistència, equivalent a 30 hores, expedit per l'Institut de Formació Contínua IL3-UB.

DIRIGIT A

Executius, personal de Recursos Humans, responsables d’equip, independents, empresaris, gerents, capacitadors, formadors. Àrea Comercial: venedors, comercials, experts en màrqueting, publicitat, mitjans de comunicació massius. Responsables d’equips d’atenció al client, presencial i online.

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ

• ACREDITACIÓ, MODALITAT I IDIOMA

• Acreditació: Certificat d'assistència
      • Modalitat: Presencial
      • Idioma: Castellà
    • HORES BONIFICABLES

• Hores bonificables: 30 h

1. Les persones:

Tècniques: Afirmacions, judicis, percepcions i respecte

2. El conflicte i el conflicte en les organitzacions:

Tècniques: El protagonisme, la responsabilitat

3. La comunicació: El llenguatge. Escolta activa. El protagonisme

4. El procés d’EVOLUCIÓ:

1. Etapa I. Dur a terme la conversa individual: Obertura
      1. Tècniques que funcionen: escoltar, resumir i preguntar
    2. Etapa II. Desenvolupar una agenda
      1. Tècniques que funcionen: Fitxa de Harvard
    3. Etapa III. Dur a terme una reunió conjunta
      1. Tècniques que funcionen: Ice-breaker, face to face, agenda
    4. Etapa IV. Facilitar la resolució de problemes
      1. Tècniques que funcionen: brainstorming, sessió privada exprés, check list

Salvador Puntes
      Mediador especialitzat en mediació familiar, comunitària, laboral i escolar
      Salvador Puntes
      Mediador especialitzat en mediació familiar, comunitària, laboral i escolar
      • Màster en Mediació i Resolució de Conflictes: Mediació.
      • Postgrau en Gestió Pública.
      • Llicenciat en Psicologia.
      Martha A. Hernández
      Mediadora especialitzada en mediació familiar, comunitària, laboral i escolar
      Martha A. Hernández
      Mediadora especialitzada en mediació familiar, comunitària, laboral i escolar
      • Shadow Coaching, Coach ontològica.
      • Màster en Adopcions Internacionals.
      • Màster en Mediació i Resolució de Conflictes: Mediació.
      • Màster Europeu en Mediació.
      • Llicenciada en Dret.

SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ