Cursos Gaudir UB, ara també a la seu de l'IL3-UB

A partir d’aquest nou de març, es trobarà oberta la matrícula per inscriure’s als cursos Gaudir UB del tercer trimestre del curs acadèmic 2019-2020, el qual s’entendran des del 14 d’abril fins al 26 de juny d’aquest any.

Gaudir UB ofereix més de seixanta propostes formatives, amb un ampli repertori de diverses temàtiques, que inclouen cursos d’art, cinema, història, filosofia, ciències naturals, medicina, narrativa, comunicació, matemàtiques, psicologia i mindfulness, entre altres.

Els cursos són de caràcter presencial amb una duració de dues hores setmanals, i s’imparteixen en les instal·lacions de l’Àrea de Formació Complementaria de la Universitat de Barcelona, situats a la casa Jeroni Granell, al centre cultural El Carme de Badalona i als espais de la Torre de la Creu a Sant Joan Despí, com també a l’Institut de Formació Continua IL3-UB. Aquesta nova edició se sumarà una nova seu a l’Edifici Can Canela del 22@ on s’oferiran quatre cursos.

Gaudir UB noticia tercer trimestre 2020

La inscripció pot realitzar-se de manera digital a la pàgina web de Gaudir UB, on també pot trobar-se tota la informació sobre l’oferta formativa d’aquest trimestre. La matricula romandrà oberta fins a l’inici de cadascun dels cursos o fins a superar les places limitades. Per aquells alumnes que hagin realitzat un curs de Gaudir UB al trimestre anterior, el període de matriculacions es troba obert des del 28 de febrer fins al 8 de març.

Gaudir, el principal objectiu

Els cursos Gaudir UB van ser inaugurats el 2014, com “cursos pel plaer de saber”. Des dels seus inicis, el programa està dirigit per fomentar el gaudi que genera adquirir nous coneixements. Es tracta d’una proposta oberta a tota la societat, a un cost accessible amb horaris de matí i tarda, opcions tant en castellà com en català i sense restriccions ni requisits d’ingrés o de titulació prèvia.

Els continguts són de caràcter divulgatiu i estan adaptats per ser accessibles sense necessitats de tenir una formació especifica anterior, encara que sense comprometre l’excel·lència acadèmica que caracteritza a qualsevol programa acadèmic de la UB.

En aquest sentit, és important destacar que els són impartits per professors que provenen majoritàriament de la Universitat de Barcelona i dels seus centres d’investigació. A més, aquesta activitat pot ser reconeguda com a crèdits acadèmics pels alumnes de la Universitat i quan es finalitza el programa, cada participant que acrediti un mínim d’un 80% d’assistència rebrà un certificat impartit per la institució.

Consulta l'oferta del tercer trimestre de Gaudir UB