L'IL3-UB celebra l'acte de graduació de màsters i postgraus de la promoció 2018-2019.

Aquest dimecres 10 de juliol s'ha celebrat l'acte de graduació de màsters i postgraus de l'àrea d'empresa i tecnologia de la promoció 2018-2019 de l'Institut de Formació Contínua de l'IL3-UB.

La cerimònia es va desenvolupar al Paranimf de la UB i va ser presidida per la Dra. Amelia Díaz Álvarez, vicerectora de Docència, al costat del Sr. Guillem Íñiguez Papell, director general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

El IL3-UB celebra el acto de graduación de Másters y Postgrados de la promoción 2018-2019.

L'acte ha celebrat la culminació de gairebé vint màsters i postgraus que formen part de les àrees de formació en Economia i Empresa, i Comunicació. Aquests estan dirigits al desenvolupament d'eines professionals relacionades amb sectors clau dins el món empresarial com el màrqueting, la logística, els recursos humans, la cadena de subministrament integral, la comunicació empresarial i corporativa, la gestió de projectes, el dret, la gestió mediambiental, entre d'altres.

En concret, es va donar lliurament de diplomes dels màsters en Dret Digital i Societat de la Informació; en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa; en Direcció de la Cadena de Subministrament Integral. Supply Chain Management; en Direcció de Recursos Humans: Organització i Gestió del Talent; en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes; en Eficiència Energètica i Sostenibilitat; en Finances Corporatives; en Gestió Integrada de la Qualitat, la Seguretat i el Medi Ambient; en Enginyeria i Gestió de les Energies Renovables; en Project Management i en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

D'altra banda, els postgraus que van tenir el seu dia de graduació van ser el Postgrau en Captació de Fons (Fundraising); el Postgrau en Desenvolupament del Talent a les Organitzacions; el Postgrau en Estratègia de Comunicació Digital; el Postgrau en Estratègia Digital de Recursos Humans; el Postgrau en Estratègia i Gestió de la Comunicació Interna; el Postgrau en Gestió Esportiva Municipal; el Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions i el Postgrau en Màrqueting Digital.

A més de les autoritats acadèmiques, l'acte va comptar amb la presència especial del Sr. Dídac Lee, responsable de l'àrea digital del Futbol Club Barcelona, ​​que va brindar un discurs veritablement inspirador. El directiu del FC Barcelona va relatar el desafiament que va implicar per a ell créixer com un nen d'origen xinès a un poble de Girona i els esforços que va haver de fer per poder integrar-se. El Sr. Lee també va brindar algunes recomanacions a partir de la seva reeixida experiència professional, de cara al món laboral que hauran d'afrontar els graduats. D’entre elles, va assenyalar la importància de poder formar bons equips de treball. "Facis el que facis, és molt poc el que podràs fer per tu sol", va afirmar. També va destacar com a fonamental el poder d'alinear els objectius de cada integrant d'un grup de treball i que a cada un d'ells se li brindi un espai per desenvolupar-se personalment i professionalment. Finalment, va destacar la necessitat de dominar l'ego i va tancar el seu discurs amb una recomanació: "si ningú es riu dels teus somnis és perquè no és prou ambiciós". Amb tot, el recorregut del seu èxit professional ha servit com un exemple de superació i persistència.

En prendre la paraula el Sr. Guillem Íñiguez Papell, director general de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, ​​va assenyalar que el recorregut del Sr. Lee és "un clar exemple de com l'èxit, a força d'un compromís intern, es pot aconseguir si s'està acompanyat d'un bon equip". Per la seva banda, va destacar la tasca de l'IL3 en la formació contínua, perquè els seus alumnes puguin "guanyar seguretat dins i fora de l'empresa, flexibilitat i, amb tot, ser millors professionals". En aquest sentit, ha assenyalat que l'objectiu de tots els seus programes és el de poder formar "professionals lliures, honestos, crítics i responsables, capaços de desenvolupar-se en un context de canvis i fluctuacions contínues".

Finalment, la Dra. Amelia Díaz Álvarez, vicerectora de Docència de la Universitat de Barcelona, ​​es va sumar a les felicitacions anteriorment brindades pels altres dos ponents tant als graduats com a les seves famílies. Així mateix, va celebrar l'aposta per la formació contínua i va convidar els graduats a seguir invertint en el seu desenvolupament com a professionals. En aquest sentit, va triar tancar l'esdeveniment amb la frase "la vida ha de ser una contínua evolució".

Amb tot, l'esdeveniment va ser una oportunitat per celebrar el procés de superació tant personal com professional que han travessat els alumnes durant aquests últims mesos. El tancament de la promoció 2018-2019 permet confirmar un cop més la trajectòria consolidada per la comunitat acadèmica de l'IL3-UB, en la seva missió de brindar una formació de qualitat, rigorosa, innovadora i flexible als professionals del demà, davant les exigències i canvis constants de la nostra societat.

Pots veure les fotos de la Graduació al següent link

Pots veure el vídeo al següent link