L'IL3-UB, firma Conveni de col·laboració amb ENGINYERS BCN.

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona, IL3-UB, signa un conveni de col·laboració amb el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona.

L'aliança materialitza la iniciativa conjunta de promoure la formació contínua i el desenvolupament professional dels enginyers.

L’aliança té com a objectiu la recerca de sinergies per col·laborar en possibles programes creats conjuntament, així com garantir millors serveis formatius als col·legiats d’ENGINYERS BCN i als alumnes de l’IL3-UB.

Gràcies a l’acord, els col·legiats podran gaudir d’un 10% de descompte en els programes de Màster i Postgrau de l’Institut de Formació Contínua, i els alumnes i exalumnes des de 2016 del Màster en Eficiència Energètica i Sostenibilitat tindran una reducció del 15% en el preu de la Certificació Professional Acreditada d’Expert en Auditories Energètiques del Col·legi.

El IL3-UB, firma Convenio de colaboración con ENGINYERS BCN