L’IL3-UB llença nous formats de formació

A la nova convocatòria de Màsters i Postgraus per a octubre de 2021, l’IL3-UB inaugura nous formats de formació.

L’IL3-UB llença nous formats de formació

En línia amb el seu esperit d’innovació contínua, l’IL3-UB llença un ampli ventall d’opcions per participar en els seus programes que inclouen diversos formats que combinen presencialitat, en línia, assistència en remot, síncrona o asíncrona.

A l’últim any, la transformació digital s’ha convertit en un desafiament ineludible. Amb la incorporació d’aquests nous formats, l’IL3-UB se segueix fiançant com una de les institucions pioneres a sumar-se a aquest canvi, sota la convicció que l’aplicació de tecnologies i eines digitals permet oferir programes que s’adaptin de la millor manera a les necessitats i objectius de desenvolupament personal i professionals dels estudiants.

A més de la modalitat presencial, que requereix l’assistència dels estudiants a un espai físic i horari determinats, en aquesta convocatòria alguns programes incorporaran l’opció d’assistir a les sessions en remot. En la modalitat en línia, en alguns programes s’oferirà la possibilitat de realitzar algunes sessions de forma síncrona (tutories, masterclass, presentacions, reunions de treball per al desenvolupament del projecte final, etc.). D’altra banda, la modalitat semipresencial contempla la possibilitat d’assistir en remot.

En els seus més de 25 anys formant professionals, l’IL3-UB ha impulsat el desenvolupament d’estratègies innovadores d’adaptació enfront de les exigències del present per formar els professionals del futur. Aquesta és una iniciativa més que avança en aquesta direcció, amb la intenció d’oferir experiències educatives cada vegada més personalitzades, posant a l’estudiant sempre al centre.