La Universitat de Barcelona impulsa la 2a Jornada d’Innovació i Emprenedoria a l’Edifici Històric

La unitat d’emprenedoria StartUB! de la Universitat de Barcelona celebrarà el pròxim 13 de maig la segona edició de Let’s UB!, la Jornada d’Innovació i Emprenedoria que serveix com a punt de trobada entre la comunitat emprenedora de la universitat i l’ecosistema emprenedor de Barcelona.

La Universidad de Barcelona impulsa la 2ª Jornada de Innovación y Emprendimiento en el Edificio Histórico

A banda de generar sinergies entre projectes de la comunitat UB i altres agents de l'ecosistema emprenedor, Let’s UB! aposta aquest any per una proposta formativa de qualitat amb xerrades, tallers i taules rodones al llarg del dia.

Els tallers se centraran en Gestió de l'Estrès, Creació de Projectes de Base Social i Ambiental i Comunicació Verbal, Body Language i Eines d'Improvisació; i les taules rodones en Reptes i Oportunitats en Turisme i Com Crear Empreses a Partir dels Resultats de Recerca.

Let’s UB! comptarà, a més, amb la presència com a ponents d’Evert Jaap, director general de YES!Delft, la incubadora tecnològica més gran dels Països Baixos; i Nuria Pastor, Alumni UB i CEO de HumanITCare, la plataforma intel·ligent de medicina digital premi 4YFN al Mobile World Congress 2022 i seleccionada com una de les "30 under 30" de Forbes.

D’entre les activitats programades, el II Fòrum d’Inversió i la Fira de Start-ups i Spin-offs es posicionen com les opcions més atractives per projectes emergents i inversors, generant, d’aquesta manera, sinergies positives i futures oportunitats de negoci per a la comunitat emprenedora de la Universitat de Barcelona.

D’aquesta manera, el centre d’emprenedoria de la UB, StartUB!, reforça i consolida Let’s UB! com la jornada anual de referència per fomentar el desenvolupament de les capacitats humanes i professionals en relació amb la innovació de la mà d’entitats col·laboradores com la Fundació Bosch i Gimpera, CETT i ENTI.

La programació completa de Let’s UB! i la inscripció a les activitats poden consultar-se a la pàgina web.